Presentation av mig, Sally

Det är jag som är prinsessan Sally. Jag är tre år ung och har bott hos mina människor i nästan två år. De består av
Det är jag som är prinsessan Sally. Jag är tre år ung och har bott hos mina människor i nästan två år. De består av "Mamma", "Pappa" och "Lillhusse". Sen finns även storasyrran Ina.   Jag älskar frukost, lunch, middag och gärna ett par mellanmål därimellan. Sova är också en favoritsysselsättning. HATLISTA: när "Mamma" tvingar ut mig på promenad i regnväder!, när jag inte får ligga i soffan, bestämda mattider, när jag inte får sova i "Mammas" och "Pappas" säng för att de påstår att jag snarkar (hmpf!).   Det när förstås jag som bestämmer i mitt hus (fast det fattar inte människorna och korkade syrran Ina! Moahahahaa!)

Kommentarer
Postat av: Doriz

Sally, om jag lockar med banan... skriver du ett nytt inlägg då?;-)

2009-10-29 @ 13:56:25
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0